千葉 貴宏チバ タカヒロ |
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研究業績
国際学会"The Effects of Packaging Color on Consumer Behavior"査読有国内共著伊山紗矢;下平莉子;長谷田彩乃;升岡穂乃実;山下真依;千葉貴宏2018年8月 10日~2018年8月 10日
国際学会"Effective Visual Conditions of Consumer Goods: Focusing on Package Color and Various Factors"査読有国内共著伊山紗矢;下平莉子;長谷田彩乃;升岡穂乃実;山下真依;千葉貴宏2018年8月 9日~2018年8月 9日
国際学会"Development of the New Consumers' Demand Model: An Extension of the Bandwagon/Snob Effects"査読有国内共著植田章稔;村岡歩実;久保涼夏;田茂井 良;千葉貴宏2018年8月 9日~2018年8月 9日
論文"How Brand Collaborations Change Customers' Self-Brand Connections to High-Priced Brand"査読有国内共著野崎光留;福井ひとみ;岡﨑 真;千葉貴宏2017年8月 6日~2017年8月 6日
国際学会"Consumer Attitudes Toward Celebrity Advertising: Analysis Through Balance Theory"査読有国内共著有元 遥;三浦永太郎;渡辺 栞;千葉貴宏2017年4月 21日~2017年4月 21日
論文"Are Superior Services Always Good for Satisfaction Formation?"査読有学術雑誌単著千葉貴宏Serviceology for Smart Service System - Selected and Edited Papers of the 3rd International Conference on Serviceology2016年10月 6日Society for Serviceology978-4-431-56072-2
論文「サービスにおける顧客・従業員・企業の三者間関係」査読無大学・研究所等紀要単著千葉貴宏『経営論集』第87号,pp. 65-762016年3月
論文「顧客満足と再購買意図の媒介変数に対する概念的吟味:信頼・関係的価値・コミットメント」査読無大学・研究所等紀要単著千葉貴宏『経営論集』第84号,pp. 129-1382014年11月
国際学会"Development of the Long-Term Service Model on Customer Relationships: Consideration of Primary and Secondary Attributes"単著千葉貴宏2013年7月 Academy of Marketing ScienceThe Langham Melbourne, VIC, Australia
国際学会"Service Recovery Satisfaction Model with Expectation and Equity Standards"千葉貴宏;小野晃典2013年2月 American Marketing AssociationCaesars Palace, Las Vegas, NV, USA
論文"A Comprehensive Model of Anxiety in Gift Giving"査読有学術雑誌共著韓 可;千葉貴宏;池谷真剛;小野晃典International Review of Business Research PapersVol. 5, No. 4, pp. 322-334